Livrare si retur

În funcţie de volumul şi valoarea mărfurilor comandate, putem stabili de comun acord cu dumneavoastră una din următoarele modalități de livrare:

• prin intermediul propriului parc auto sau masini inchiriate. Se va discuta telefonic termenul de livrare.

• cu mijloacele dumneavoastră de transport

• prin curierat rapid (24h), pentru mărfuri de dimensiuni și greutăți reduse.

Livrare

Produsele comercializate prin intermediul acestui site sunt noi, în ambalajul original al producătorului şi în momentul livrării sunt însoţite de factură fiscală şi certificat de garanţie.

Acceptarea unei comenzi efectuate prin formularul de comandă online, deci încheierea acordului de voinţă şi a contractului de vânzare-cumpărare se face în momentul semnării de către client a facturii fiscale ce însoţeşte produsul.
Factura fiscală ţine loc de contract de vânzare-cumpărare.
Lansarea comenzii, e-mail-ul automat care se transmite după primirea comenzii şi discuţiile telefonice, prin e-mail şi prin orice alte metode, cu personalul nostru, nu constituie acceptări ferme ale comenzii şi deci nu semnifică încheierea contractului la distanţă.

Pentru comenzile de piese de schimb si curele de transmisie  efectuate pana in ora 16:00 termenul de livrare prin curier poate fi de 24h iar pentru comenzile dupa ora 16.00 termenul de livrare poate fi de 48h.
Pentru a afla termenul de livrare pentru utilaje va rugam sa ne contactati la numerele de telefon afisate pe site.

 

Returnarea produselor

Dacă, în ciuda eforturilor noastre de satisfacere a cerinţelor dumneavoastră, sunteţi nemulţumit de comanda primită, puteţi solicita returnarea produselor în următoarele situaţii:

Produsul a fost livrat greşit
În cazul în care vi s-a livrat un alt produs decât cel comandat, vă rugăm să semnalaţi cât mai rapid posibil acest lucru pentru a returna produsul şi a fi înlocuit cu cel corect. Toate costurile ocazionate de returnarea şi transportul produsului corect vor fi suportate de vânzător.

Produsul nu este conform cu specificaţiile de pe site
În cazul în care produsul comandat se dovedeşte a nu fi conform cu specificaţiile din oferta noastră, puteţi solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Dacă sunteţi de acord cu înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veţi plăti diferenţa, respectiv dacă valoarea este mai mică, veţi primi o rambursare parţială până la valoarea produsului înlocuitor. Toate costurile ocazionate de returnarea şi transportul produsului înlocuitor, dacă este cazul, vor fi suportate de vânzător.

Renunţarea la cumpărare
“Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. “
Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 30 de zile de la retur.

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca şi nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea în stadiul iniţial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferenţa de preţ rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opţiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Renunţarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.
Acesta clauză se aplică conform O.G. 130/2000, în cazul achiziţionării de produse de pe acest site  folosind tehnicile de comunicare la distanţă, aplicându-se definiţiile cuprinse în O.G. 130/200 art. 2 lit. e.

NOTĂ: În toate cazurile de mai sus produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original şi însoţite de toate accesoriile şi documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.